maandag 23 maart 2015

Erik leest gaat rustig verder

Het blog dat u nu leest is het gevolg van een creatieve uitbarsting in juni 2014, waarin ik in een paar dagen met veel hulp van collegablogster Joke van boekhappen een blog in elkaar heb geknutseld. Aangezien ik een beetje een digibeet ben voelde dat als een hele prestatie.
Ik had al eerder boekbesprekingen gepubliceerd, vanaf juni 2009 op librarything.com en in 2000-2001 voor vrienden. Dat was makkelijk voor het begin van mijn blog, totdat ik door mijn besprekingen heen was kon ik iedere dag een blogpost plaatsen. Inmiddels is het zover, ik heb alle besprekingen die ik leesbaar en ter zake doende vind geplaatst. Nu gaat het in een rustiger tempo verder met alleen maar nieuwe besprekingen. Hoeveel dat er zullen zijn valt te bezien, maar ik hoop om ongeveer een keer in de week een nieuw berichtje te plaatsen. Ook wil ik een nieuw blog beginnen: erik schrijft. Hierin komt alles te staan wat ik niet op mijn leesblog vind passen. Voorlopig denk ik aan besprekingen van films, muziek, restaurants en eventueel recepten (ik houd ook erg van lekker eten). Als ik eens ergens anders over wil schrijven kan dat ook prima op dat blog. Ik houd jullie op de hoogte!

12 opmerkingen:

  1. Klinkt goed Erik. Een blog is ook geen heilig moeten, je publiceert als je zin hebt. Het moet leuk blijven. Ik zal je blogs met belangstelling blijven volgen. Groet, Koen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Koen, tot nu toe was het dat wel een beetje. Bijna alle besprekingen die ik tot nu toe heb gepubliceerd had ik al geschreven voordat ik met mijn blog begon. Ik hoop in de toekomst wat langere stukjes te schrijven en ook wat meer kwaliteit te leveren. We zullen zien! Groet, Erik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Erik,
    Heel veel succes met je nieuwe plannen.Ik blijf je blog zeker met belangstelling lezen.
    groetjes.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anne, dank voor de vriendelijke aanmoediging! Groetjes, Erik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erik schrijft, dat klinkt goed. Ben benieuwd wat je daar allemaal gaat plaatsen. Geef je ook hier een linkje als dat blog er is? En je boekbesprekingen blijf ik zeker met belangstelling volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Niek, dank voor de aanmoedigingen. Groetjes, Erik

      Verwijderen
  6. Leuk, Erik, klinkt erg goed. Ik ben erg benieuwd naar je andere stukjes op je nieuwe blog.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bettina, leuk al die aanmoedigingen. Ik ga mijn best doen. Groetjes, Erik

      Verwijderen
  7. Leuk dat je doorgaat. Ben benieuwd naar je nieuwe besprekingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anna, met al jullie aanmoedigingen moet ik haast wel verder gaan. Groetjes, Erik

      Verwijderen
  8. Ik ben wel blij dat je niet meer elke dag gaat posten, want ik kon het niet meer bijhouden ;-)
    Succes en vooral plezier ook met je andere blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joke, zelf zou ik het liefst iedere dag iets schrijven. Dat gaat natuurlijk bij lange na niet, want mijn leestempo ligt ongeveer op een boek per week. Ik ben zelf ook benieuwd hoe mijn andere blog zich gaat ontwikkelen, we zullen het zien. Groetjes, Erik

    BeantwoordenVerwijderen