maandag 2 mei 2016

Uit eten in Utrecht: restaurant Gys

Vanavond heb ik voor de tweede keer bij restaurant Gys gegeten, samen met twee vrienden. De vorige keer had ik een lentestoofpotje van lamsvlees, erg lekker (8), maar wel een kleine portie. Daarom had ik er toen nog een broodje gegrilde aubergine (8) bij genomen. 

De vrienden bestelden allebei een portie aardpeersoep en de lentestoof. Ik had ditmaal een grote (?) schaal met verschillende vleesgerechtjes, waaronder een bakje aardpeersoep (8), wat lentestoof (8), wat salade (8), wat droge worst (8), wat humus en bietenpuree (7) en wat brood. We hebben met zijn drieën er twee porties friet (7) bijbesteld. Als drinken bij het eten 2 koppen thee en veel gratis kraanwater. 

De sfeer in het restaurant is relaxed, veel jonge mensen, ook de vrouwelijke bediening was jong en vriendelijk. Ik denk dat ik hier nog wel vaker ga eten, maar de porties mogen wel wat groter.

Gegeten op 2 mei 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen