woensdag 29 juni 2016

Uit eten in Dongen: Eetcafé Janssen en Janssen


Altijd als ik bij mijn vader in Dongen op bezoek ga kom ik terecht bij Janssen en Janssen. 

Afgelopen zondag was ik hier met mijn vader, zus en broer met zijn zoontje. Meestal bestel ik hier een kop soep of een portie bitterballen. 

Zondag had ik kippensoep (7) en saté van varkenshaas met frites en salade (7). Een eerdere keer had ik hier een werkelijk perfecte biefstuk gegeten (8,5). Het eten is goed, maar niet spectaculair. 

Bij mooi weer kun je buiten zitten op een zeer gezellig terras. De bediening is zeer vriendelijk, vooral ook voor mijn vader die best eens lastig kan zijn. De volgende keer als ik hier ga eten bestel ik weer de biefstuk!

Gegeten op 23 juni 2013

De volgende keer is er nooit meer van gekomen, mijn vader is op 72-jarige leeftijd overleden. Waarschijnlijk zal ik nooit meer in Dongen komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen