maandag 27 juni 2016

Uit eten in Utrecht: Eethuis Vers


Vandaag was ik weer eens bij Eethuis Vers. Eethuis Vers is een klein eetcafé gerund door een zeer sympathiek stel: Rob en Manon.

Zoals altijd heb ik soep besteld, deze keer was het een heerlijke broccolisoep met wat verse zalm erin (9). De soepen zijn hier eigenlijk altijd geweldig, zelfgemaakt, vers en superlekker!

Naast de soep heb ik een brownie gegeten (10). Zulke lekkere brownies heb ik nog nooit ergens gegeten. Ik heb me door Rob laten vertellen dat een van de geheimen van zijn brownies (het recept wil hij natuurlijk niet prijsgeven) echte chocolade is.

De bediening is erg vriendelijk en zoals het een goede zaak betaamt is het water gratis.

Ik kom bijna iedere week wel bij Vers. De zaak is uitgebreid, er is nu een wat groter zaakje waar plaats is voor zo'n 30 mensen. De soepen, broodjes en stukken taart zijn altijd zeer goed (9), met nog steeds als uitschieter de fantastische brownies (10). Ook hebben ze erg lekker ijs (8-9, afhankelijk van de smaak).

Ik hoop hier nog vaak te komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen