woensdag 15 juni 2016

Uit eten in Utrecht: Restaurant Live


Vanavond heb ik een vriend getrakteerd op een gezamenlijke maaltijd bij Live. Ik was benieuwd, zouden lekker eten en mooie muziek kunnen samengaan? 

Het voorgerecht, 3 kleine hapjes viel tegen (7). 

Als tussengerecht een pompoensoep, waarbij je de zachte smaak van de pompoen door de overige ingrediënten nauwelijks meer proefde (7). 

Het hoofdgerecht, lamsschenkel was gelukkig erg goed (9), de bijbehorende sla en frites waren redelijk (7). 

Toetje was een grand dessert met 5 verschillende gerechtjes: 2 bolletjes ijs waren lekker (8), de mascarpone ging wel (7), het stukje chocoladetaartje smaakte nergens naar (6) en het mokkatoetje heb ik geen oordeel over (ik houd niet van mokka!). 

De bediening was erg vriendelijk en de live pianomuziek (voornamelijk jazz) met daarbij soms een stukje zang was aangenaam op de achtergrond. Dankzij mijn gezelschap was het een aangename avond, maar voor het matige eten (op de lamsschenkel na) zal ik niet terugkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen