zaterdag 11 juni 2016

Uit eten in Utrecht: Restaurant Pamukkale


Vanavond heb ik met een vriend gegeten in restaurant Pamukkale. We hadden een 2-persoons mezesdiner voor 30 euro per persoon. 

Vooraf kregen we wat brood met wat smeersels (7). 

Het voorgerecht bestond uit 6 verschillende kleine koude hapjes, oa: gierst, bonen, aubergine, tzatziki en krabsalade (7). 

Het hoofdgerecht bestond uit 7 kleine warme hapjes, oa lamsgehakt, lamsspies, garnalen, spinazie, calamares, een borek en wat kippenvlees (8). 

Als toetje hadden we een schaaltje met dikke yoghurt met honing en een walnoot, een beetje slagroom, een cakeje, wat baklava en wat vruchtjes (8). 

Bij het eten dronk ik een glas verse jus die zo te proeven al lang had gestaan (6) en veel gratis kraanwater. Er stonden flessen met water op tafel, maar gelukkig werd er niet moeilijk gedaan toen ik om kraanwater vroeg. 

Uiteindelijk had ik me iets overeten, dat gebeurt me niet vaak. Het eten (vooral het hoofdgerecht) was goed, maar ook weer niet zo bijzonder dat ik hier snel terug zal komen.

2 opmerkingen:

  1. Dat restaurant bestaat toch al niet meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Koen, je hebt gelijk. Zie het maar als een herinnering aan wat eens was. Groet, Erik
    ps: Als ik weet dat een restaurant niet meer bestaat zal ik er geen bespreking meer van plaatsen, dat lijkt me zinloos.

    BeantwoordenVerwijderen