vrijdag 24 juni 2016

Uit eten in Utrecht: Sushirestaurant Sushi today


Iedere keer als ik naar mijn mondhygiëniste ga kom ik langs dit restaurant. Vanavond heb ik hier voor het eerst gegeten.
De formule van dit restaurant is wel bekend, je krijgt een kaart waarop alle gerechten staan en daarop kun je per ronde maximaal 5 gerechten aankruisen. 

Voor de eerste ronde had ik vissoep (8) en verschillende gegrilde gerechten (7). De gegrilde gerechten waren een beetje lauwwarm en de saus vond ik helaas overheersend. 

Voor de tweede ronde had ik een aantal sushi en maki (8,5) genomen, erg lekker. 

Als 3e ronde had ik weer wat grillgerechten (7). 

Als afsluiting van het eten was er een erg goed dessertbuffet (8) met oa verse ananas, lychees, tiramisu en chocolademousse.
De prijskwaliteitsverhouding van dit restaurant is wat je mag verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen