dinsdag 6 september 2016

UIt eten in Utrecht: met 20 man bij Kolintang

Ik heb de afgelopen twee weken in 2 keer mijn 50e verjaardag gevierd met een etentje bij Kolintang met vrienden.

De eerste keer was op de dag van mijn verjaardag, vrijdag 26 augustus en de 2e keer was op zaterdag 3 september. We waren met een gezelschap van respectievelijk 20 en 22 personen.

Frans had goed gezorgd. Toen wij om 18.30 uur binnenkwamen was de zaak vrolijk versierd met slingers, ballonnen en vlaggetjes met 50 erop. Ook stond er een mooi versierde stoel ergens middenin voor mij.

Het eten was zoals gebruikelijk erg goed. Ik had voor de dingen gekozen die ik zelf het lekkerst vind, dus de milde gerechten. Frans had een buffet klaargemaakt waarbij iedereen zelf kon opscheppen. Voor de drankjes werd gezorgd door de dochter van Frans, Alina die speciaal voor mij was gekomen om haar vader te helpen.

Na het eten hebben we het feest bij mij thuis voortgezet. Ook een catering voor een wat grotere groep is dus bij Frans in goede handen. Mijn complimenten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen