zaterdag 15 april 2017

Dvd: Le cose che restano

Le cose che restano (Italië, 2009): 6 uur: Regisseur: Gianluca Maria Tavarelli

Le cose che restano PosterBettina heeft een prachtige recensie geschreven van deze schitterende Italiaanse televisieserie, dat ga ik hier niet over doen.

Wel wil ik zeggen dat ik deze serie een van de mooiste vind die ik ken (misschien nog wel beter dan La Meglio Gioventu), het spel is geweldig en de vele intriges zijn goed te volgen. Een must voor iedereen die van mooie series houdt!

Onbegrijpelijk dat er op IMDB maar 201 mensen hebben aangegeven deze serie gezien te hebben.

  

2 opmerkingen:

  1. Ik krijg gewoon zin om weer opnieuw te kijken! Want het is een heel mooie serie.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bettina, dat kan ik me voorstellen, ik had hem nu voor de tweede keer bekeken en er komt zeker nog een derde keer! Ik vind het na de Duitse serie "Heimat" de op een na mooiste televisieserie die ik ooit heb gezien. Warm aanbevolen! Groetjes, Erik

      Verwijderen