dinsdag 24 november 2015

Uit eten in Utrecht: Japans restaurant MOTO

Japans restaurant MOTO:

Vanavond heb ik met een vriend bij restaurant MOTO gegeten. Een jaar of 5 geleden had ik hier al eens zeer lekker gegeten met een vriendin. Ook vandaag was het eten uitstekend. We kozen allebei voor het 8-gangenmenu a 35 euro.
Gang 1: Sashimi bestaande uit 2 dunne plakjes tonijn, zalm en nog een andere vis, supervers (10).
Gang 2: Sushi van zalm, tonijn en zeebaars. Heerlijk, veel beter dan die je bij de all-you-can-eat restaurants krijgt (10).
Gang 3: Paddestoelensoep (9).
Gang 4: Tempura van in een deegje gefrituurde groenten (9).
Gang 5: Rol van gegegrilde zalm (9).
Gang 6: Runderstoofpotje met rettich en wortel (10).
Gang 7: Nasi (7) met rib-eye (10).
Gang 8: Sesamijs met vers fruit. Ik houd niet van sesamijs, dus daar kan ik geen eerlijk cijfer voor geven.
Al met al heerlijk gegeten. Bij het eten hebben we samen 2 potten Japanse thee gedronken. Voor mij is MOTO een van de beste restaurants in Utrecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen