maandag 15 augustus 2016

Uit eten in Utrecht: Restaurant Seven

Vanavond heb ik in mijn eentje gegeten bij restaurant Seven.

Bij het eten heb ik een glas jus d'orange (7) en een literfles water gedronken.

Vooraf kreeg ik wat stukjes brood met iets van aioli (6).

Het voorgerecht was goed: carpaccio, helaas een wat kleine portie (8).

Als hoofdgerecht had ik een lamsstoofpotje besteld. Daarvan heb ik maar een hap genomen, die vond ik ronduit vies. Dat ik mijn eten laat staan is echt bijna nog nooit gebeurd in al die jaren dat ik al uit eten ga!

Gelukkig kreeg ik van de bediening de mogelijkheid om gratis een ander gerecht van de kaart te kiezen Dat werd de runderhaassaté. De saté was goed (8), helaas was de bijbehorende satésaus niet zo bijzonder (6). Het slaatje (7) en de frites waren gemiddeld (7).

Ik heb redelijk gegeten voor 30 euro, maar zal hier ondanks de vriendelijke reactie van de bediening, niet snel terugkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen