woensdag 16 maart 2016

Uit eten in Utrecht: Frans Restaurant C'est Ça: 2

Na het succesvolle bezoek aan restaurant C'est Ça vorige week zaterdag met mijn broer en zus ben ik hier gisterenavond met een vriend nog een keer wezen eten.

De formule is dezelfde: een vast vijfgangendiner voor 38,50 euro. Het eten vond ik zelfs nog iets lekkerder dan anderhalve week geleden.

Vooraf een langoustine waarvan we alleen de staart konden eten met een stukje rode-mulfilet (10). Als tweede gerecht een rode linzensoep (10). Hoofdgerecht was een op het karkas gebakken fazantenfilet met zuurkool (10). Dan een kaasplankje met 3 andere kazen dan de vorige keer en met pruimennotenbrood (10). Als toetje een bombe van een parfait omhuld met chocolade (10).

Een totaal andere maaltijd dan de vorige keer maar weer ontzettend lekker. Wel begrijp ik dat de tweede gang altijd soep is en de vierde gang een kaasplankje.

Bij het eten heb ik flink wat gratis kraanwater op en twee glazen verse jus d'orange.

Voor iedereen die van lekker eten houdt en veel dingen lust van harte aanbevolen! O ja, en het eten hoeft niet al te lang te duren, ik vroeg vooraf of we binnen anderhalf uur klaar konden zijn en dat lukte prima.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen