zaterdag 19 maart 2016

Uit eten in Utrecht: Indiaas restaurant Namaskar

Gisterenavond heb ik met een vriend een eenvoudige maaltijd gegeten in Namaskar, een Indiaas restaurant gelegen tegenover het muziekcentrum Vredenburcht. We hadden allebei een lamscurry (8) van 18,50 euro per persoon met daarbij een glas mangolassi en veel glazen gratis kraanwater.

Ik ben al een aantal keren eerder wezen eten bij Namaskar, steeds tot tevredenheid. Meestal neem ik een menu van ongeveer 30 euro. Op maandag tot donderdag is er een buffet waar je voor 20 euro kunt opscheppen wat je wilt.

Qua keuze van gerechten en qua smaak ligt Namaskar erg dicht bij restaurant Taj Mahal, een ander Indiaas restaurant in Utrecht waar ik ook een aantal keer heb gegeten.

Mijn bespreking van 24 juni 2013 op Iens: Gisteren ben ik door een studievriendin getrakteerd op een maaltijd bij het Indiaas restaurant Namaskar. Ik had hier al een paar keer eerder gegeten, voor haar was het de eerste keer. We bestelden een vijfgangendiner voor 2 personen (62 euro). Als voorgerecht kregen we een tomatensoep (7), als tussengerecht een paar gefrituurde garnalen (8,5), als hoofdgerecht 6 schaaltjes met verschillende curries, spinazie en rijst, een schaaltje salade en een grote schaal met verschillende vleesgerechten (8). Toetje was Indiaas ijs (8) en tot slot kregen we een kopje thee toe.

Het eten was gewoon goed, maar niet heel bijzonder, de service was vriendelijk en het decor was ok. Niet een restaurant waar ik zeer vaak zou gaan eten, maar goed voor af en toe. Ik denk dat ik hier nog wel vaker kom.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen