donderdag 14 juli 2016

Uit eten in Utrecht: Grieks restaurant Mykonos

Gisterenavond ben ik met een groep van 6 mensen wezen eten bij Mykonos, getrakteerd door een vriend die eergisteren 60 werd.

We zaten met zijn zessen aan een vrij krappe tafel. 

Als voorgerecht had ik met nog iemand een schaal met allerlei koude en warme gerechtjes, oa: garnalen, tzatziki, gehakt, een flapje, zalmmousse, iets met aubergine. Niet heel bijzonder maar best smakelijk (7). 

Als hoofdgerecht had ik een mixed grill met oa: lamskoteletten, lamsfilet, kipfilet en varkenshaas. Enorm veel vlees, maar helaas niet zo bijzonder klaargemaakt (7). 

Ik heb het al eerder geschreven, ik ben niet zo weg van de Griekse restaurants in Utrecht. 

Ik vertegenwoordig overigens een minderheidsstandpunt, mijn tafelgenoten vonden het eten prima. Bij het eten heb ik 2 glazen cola en veel glazen kraanwater gedronken. Ik zal hier niet snel terugkomen, tenzij ik uitgenodigd word zoals vanavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen