maandag 11 juli 2016

Uit eten in Wijk aan Zee: Het vissershuys

Op aanraden van een vriend heb ik hier gisterenavond met die vriend gegeten.

Als voorafje kregen we wat stokbrood met kruidenboter (7) en wat surimi (7).

Voorgerecht was een vissoep. De soep was rijkelijk met vis gevuld, maar de smaak van de gebruikte groenten overheerste zodat je de vis nauwelijks proefde (7).

Als hoofdgerecht had ik zeewolfwangetjes uit de oven. Volgens mij kwamen ze gewoon uit de frituur, maar ze smaakten erg lekker, een beetje als kibbeling (8,5). Erbij had ik frietjes die ietsje langer gebakken hadden mogen worden (7), een salade die wel aardig smaakte, maar ook niet heel bijzonder was (7) en wat rabarber die voor mijn smaak te zoet was en naar vruchtenjam smaakte (7).

Als drank bij het eten had ik een kannetje water en twee glazen echt versgeperste jus d'orange (10).

Het eten was zeker niet slecht, maar gezien het enthousiasme van mijn vriend had ik beter verwacht.

Wij waren in Wijk aan Zee voor een korte vakantie. Omdat ik vannacht niet kon slapen ben ik inmiddels weer thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen