zondag 13 november 2016

Uit eten in Breda: Italiaans restaurant de Pastakantine

Gisterenmiddag heb ik met een vriend rondgewandeld in het centrum van Breda. We zochten een plek om iets te eten en kwamen op goed geluk bij de Pastakantine terecht, een ruim opgezette zaak met een grote open keuken.

Als voorgerecht hadden we een schaal met antipasta: vleeswaren, kaas, geroosterd brood en groene olijven met pit, goed maar niet heel bijzonder (8).

Als hoofdgerecht had ik de chef's special: spaghetti met gamba's. Naar mijn smaak zat er iets te veel room door de saus, maar verder was hij goed (8).

Het cijfer doet vermoeden dat ik redelijk tevreden was met het eten. Dat klopt ook wel, maar spaghetti is natuurlijk wel erg makkelijk klaar te maken en zelf kan ik zonder enige moeite binnen een kwartier een lekkerder spaghettigerecht op tafel zetten.

De sfeer en bediening in het restaurant waren goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen