donderdag 21 januari 2016

Uit eten in Utrecht: Aziatisch restaurant Umami

Gisterenavond heb ik met 3 vrienden bij Umami gegeten. Het was al de 6e keer dat ik hier at en steeds was ik erg tevreden. We hadden allevier het all-you-can-eatdiner voor 26,95 euro pp met 4 rondes van steeds 3 kleine gerechtjes.

Ik heb oa de volgende dingen gegeten: wantansoep (8), saté (10), smoor daging (9), zalm yakitori (9,5), Peking-eend (8), lamskoteletjes (8,5), Nigirizalm (8,5), Nigiritonijn (9), Californian roll (9), Gamba's (9), Coquilles (8), Zeebaars (9,5), Loempia (7), rode curry (9). Door de grote keus aan gerechtjes is het makkelijk om die dingen uit te kiezen die je het lekkerst vindt.

Niet zo grote eters kunnen ook voor een 3-gangenmenu a 22,95 euro kiezen waarbij je 3 keer steeds 2 gerechtjes kunt uitzoeken plus een bijgerecht. Voor het toetje betaal je 2,90 euro extra.

Jammer was dat ze geen verse jus hadden en dat ze geen kraanwater serveerden, alleen een glas bij een andere drankconsumptie. Het eten werd door ons allevier erg goed bevonden. In zijn prijsklasse (rond de 30 euro p.p.) is dit volgens mij een van de beste restaurants in Utrecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen