woensdag 27 januari 2016

Uit eten in Utrecht: Italiaaans restaurant Cantina di David

Vanavond heb ik met een vriendin gegeten bij Cantina di David. Omdat ik erg trek had heb ik voor het eten al een saucijzebroodje en een stuk taart op. Ik heb dus minder gegeten bij het diner dan gebruikelijk.

Bij het eten heb ik een glas verse jus (9) gedronken en een karaf gratis kraanwater. Als voorafje kregen we wat brood met olijfolie, zout en gedroogde tomaatjes (8). Mijn voorgerecht was een vissoep die iets aan de pittige kant was (9). De soep kwam compleet met een stuk geroosterd brood, 2 ongepelde grote garnalen en wat mosselschelpen. Als hoofdgerecht had ik lasagne bolognese (8,5). De lasagne was lekker, maar ik had er liever wat minder gehakt in gehad en wat meer groenten zoals bijvoorbeeld, wortel, paprika of spinazie.

Omdat we allebei vrij vol zaten hebben we het toetje laten zitten.

Ik heb al een keer of 5 bij Cantina di David gegeten, steeds naar volle tevredenheid. Dit was toch een van de mindere maaltijden hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen