maandag 21 december 2015

Uit eten in Utrecht: Frans restaurant Mas

Vanavond ben ik met een vriend uit eten geweest bij restaurant Mas. Een paar maanden geleden hadden we hier erg lekker gegeten (zie ook mijn bespreking op Iens.nl). Ik had nog een restaurantbon van de AH en we hebben 2 driegangenmenu's genomen voor de prijs van 1 (37,50 euro) plus allebei nog een extra vierde gang. Het eten was wat mij betreft iets minder dan de vorige keer, maar nog steeds erg goed. Ook de bediening en setting waren deze keer iets minder. We zaten nu beneden met uitzicht op een opvallend schilderij dat ik wel mooi vond.

Voorgerecht was kabeljauw met wat versiersels (9). Tussengerecht was een wel heel klein hapje zalm (9). Ik maakte hier een grapje over in de zin van dat als ze dit gerecht naar Afrika zouden sturen, het hongerprobleem daar niet mee zou worden opgelost. De bediening zei hierop dat het gelukkig ook maar bedoeld was als tussengerechtje. Hoofdgerecht was kalfsvenkel met versiersels, erg lekker maar de sperzieboontjes en snijboontjes waren iets te al dente (bijna rauw dus ;-)) (9). Toetje was goed met een parfait en een cakeje (9). Ik ga hier vast nog vaker eten en het restaurant is ook zeer geschikt voor een intiem dineetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen