donderdag 26 mei 2016

Uit eten in Utrecht: Visrestaurant Vis en meer


Vanavond heb ik met een vriend bij Vis en meer gegeten op aanraden van een andere vriend. We wilden ons laten verrassen, dus kozen we voor een 4-gangen diner van de chef. Als drankje een niet helemaal verse jus (8). 

Vooraf een stukje vis met wat tomaat (7)

Tussendoor een coquille van een Sint Jacobsschelp met 2 gegratineerde mosselen (7). 

Hoofdgerecht was gelukkig iets beter: een stuk vis met groenten (8). 

Alleen het toetje was echt goed, een kaasplankje met wat notenbrood en wat tutti-frutti (9). 

Het was best redelijk, maar voor de prijs (42,50 euro) en gezien het feit dat we voor het verrassingsmenu gekozen had ik toch wat meer waar voor mijn geld verwacht. Kraanwater was alleen leverbaar per glas, dus heb ik ze maar 5 keer heen en weer laten lopen. Niet echt een restaurant waar ik snel terug zal komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen