zondag 12 juni 2016

Uit eten in Bunnik: Restaurant Vroeg 2

Gisterenavond werd ik door een vriend getrakteerd op een maaltijd bij restaurant Vroeg. Na mijn goede ervaring de vorige keer was ik benieuwd hoe het deze keer zou smaken.

We kozen allebei voor het driegangenmenu.

Vooraf een erg lekker stuk brood met roomboter en een groene tapenade (9).

Voorgerecht was 3 plakjes verschillende streekham met wat sla en een compote van paprika (8).

Hoofdgerecht was een runderbavette (8) met asperges en frites (7), zelfgemaakte appelcompôte (8) en een koude salade van bloemkool, knolselderij, bleekselderij en rode paprika (7).
De saus van het vlees zat ook over de asperges, die daardoor niet lekker waren (6), terwijl ik een groot liefhebber van asperges ben. Mijn vriend vond de asperges niet te eten.

Het toetje was gelukkig erg goed: een combinatie van aardbeienijs (10), een brownie (9), wat hangop met aardbeien (9) een framboos wat rode bessen en een kletskop.

Bij het eten een glas niet al te verse jus (8) gedronken en veel gratis kraanwater.

Ik was minder enthousiast dan de vorige keer, voorlopig kom ik niet meer terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen