woensdag 15 juni 2016

Uit eten in Zwolle: Tweesterrenrestaurant Librije's zusje


Vanmiddag heb ik een vriendin gerakteerd op een etentje bij Librije's zusje, in het kader van een Iens-lunchdeal. Ik heb de laatste 35 jaar nooit eerder in een sterrenrestaurant gegeten, dus mijn verwachtingen waren hooggespannen. 

Het was inderdaad geweldig, het eten zag er mooi uit en smaakte voortreffellijk. 

We begonnen met 4 amuses allevier een 10. Daarna kregen we kleine broodjes (9) met heerlijke boter (10). 

Vervolgens een vijfgangenluch, alle gerechten een 10. Het eten was geweldig en volgens mijn vriendin de wijn ook (ik drink geen alcohol). 

Verder hadden we onbeperkt kraanwater bij het eten, zoals het hoort. Ik heb ook nog 3 glazen verse jus d'orange op, die niet afgerekend werden omdat ik geen aperetief had genomen.
De bediening was erg attent en vriendelijk. Over het decor valt te twisten. Zelf vond ik het de prettigste ambiance waarin ik de afgelopen jaren heb gegeten. Al met al een topmiddag, die zeer moeilijk te overtreffen valt. Hulde aan de koks en bediening!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen