zaterdag 18 juni 2016

Uit eten in Heerlen: Sushirestaurant Misato


Gisterenavond ben ik getrakteerd op een maaltijd in dit Sushi-restaurant door een vriend. 

Misato is een Sushi-restaurant zoals er vele zijn in Nederland, je kunt hier voor een vast bedrag zoveel eten als je wilt. 

Ik heb in totaal 20 gerechtjes gegeten, waarvan ik de lamsrack en de eendeborstfilet het lekkerste vond. De sushi zijn vrij standaard, maar lekker (8). 

Je kunt hier kraanwater bestellen, voor 1 euro per kan van ongeveer 1 liter. Dat vind ik best redelijk, meer restaurants die weigeren om gratis kraanwater te schenken zouden dit voorbeeld kunnen volgen. Ik drink nogal veel en met 2 euro per flesje van 2 deciliter lopen de kosten voor drankjes snel op, terwijl kraanwater haast niets kost (0,2 eurocent per liter).

Ik heb hier in de zomer van 2015 nog een keer gegeten en het viel toen op dat de kwaliteit van het eten beduidend achteruit was gegaan. Als ik weer in Heerlen ben ga ik ergens andes eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen