maandag 6 juni 2016

Uit eten in Driebergen: Indonesisch restaurant Indrapura

Mijn bespreking op Iens van 8 mei 2014:

Vanavond heb ik hier met een vriendengroepje van 8 man gegeten. Ik ben hier al 2 keer eerder geweest en beide keren was het eten me uitstekend bevallen. Vandaar dat ik graag mee ging. 

Dit keer nam ik een uitgebreide rijsttafel, met een kop kippensoep vooraf (9) en maar liefst 16 schaaltjes met verschillende gerechtjes. Er werd gezegd dat een aantal gerechtjes pittig was, maar dat viel gelukkig erg mee. Waardering per gerechtje wisselde van 7 tot 8,5. De smaken leken allemaal erg op elkaar en algauw had ik een soort gemiddelde smaak in mijn mond. 

De rijsttafel was zeker niet slecht, maar duidelijk wel voor verbetering vatbaar, door bijvoorbeeld (veel) minder gerechtjes te serveren met wat meer uitgesproken smaken. Het is een probleem dat veel restaurants hebben met hun rijsttafels. 

De losse gerechten die ik de vorige 2 keer had besteld vond ik beduidend beter dan de rijsttafel, dus koken kunnen ze hier wel. 

Als drank had ik een verse jus (10) en veel gratis kraanwater. Ondanks deze wat mindere ervaring kom ik toch graag terug in Indrapura.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen