donderdag 23 juni 2016

UIt eten in Utrecht: Sushiafhaalrestaurant Sushi en meer


Op zaterdag 19 oktober opende Sushi en meer haar deuren. Ik was er bij samen met een vriend en er werden allerlei lekkere hapjes geserveerd waar men gratis van kon proeven.
Maandag 21 oktober heb ik er s'middags een maaltijd afgehaald en ter plekke opgegeten. Eigenlijk is het een afhaalrestaurant, maar er staat een tafel waar je eventueel je maaltijd op kunt eten. 

Ik had een menu voor 20,50 euro besteld, bestaande uit 30 kleine hapjes. De variatie was niet erg groot, maar het was lekker (8). Ik kreeg ook nog een bakje van het huis met wat lychees. 

Op zich is dit restaurant een aanwinst voor de wijk, maar gezien de hoge prijzen betwijfel ik of het hier bestaansrecht heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen