donderdag 2 juni 2016

Uit eten in Linschoten: Eensterrestaurant de Burgemeester


Vanavond heb ik met een vriend heerlijk gegeten in de Burgemeester. Het eten was perfect, van de verse jus (10), de amuses (10) tot het brood (10) en het nagerecht (10) toe. Bij het eten heb ik gratis kraanwater gedronken. 

Wij hadden gebruik gemaakt van een Iens-diner deal voor 39,50 voor een 4-gangendiner. Het is duidelijk dat ze die ene Michelin-ster niet voor niets hebben gekregen. 

Er was echter een minpuntje, en dat was de grootte van de porties. Ik heb al eerder opgemerkt, hoe duurder het restaurant hoe kleiner de porties. Als ik geen brood had gegeten, wat ik flink heb gedaan en de porties waren allemaal dubbel zo groot geweest, dan had ik het nog makkelijk opgekund zonder te veel te eten. Toegegeven, ik ben een grote eter, maar dit waren echt muizehapjes. 

Toch dankzij de kwaliteit van het eten een zeer geslaagde avond. De bediening was ook erg vriendelijk en attent, zo kregen wij steeds tegelijkertijd ons eten bediend. 

Na thuiskomst heb ik nog een derde deel van een watermeloen gegeten (geen kleine).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen