zaterdag 25 juni 2016

Uit eten in Utrecht: Grieks restaurant Sirtaki


Vanavond heb ik met een vriend gegeten bij Sirtaki.. Het restaurant zat redelijk vol, wat altijd een goed teken is.
We hadden een mixed grill voor 2 personen besteld voor 29,95 euro. 

We vroegen om een karaf water, maar kregen een flesje van een halve liter dat 3,95 euro moest kosten. Daarom hebben we maar een drankje plus een glaasje kraanwater besteld (dat kon dan weer wel). 

Het eten liet niet lang op zich wachten, een enorme hoeveelheid niet erg lekker vlees (6) met frites, rijst en tzatziki. 

We bestelden nog een schaaltje tzatziki bij en moesten daar 5 euro voor betalen. We mochten gebruikmaken van een saladebar die ook niet al te veel voorstelde.
Wat mij betreft heb ik het wel gehad met de Griekse restaurants in Utrecht. Ik heb er inmiddels 5 geprobeerd en nog nergens echt lekker gegeten. En dat terwijl ik in Griekenland zelf toch meermalen heerlijk heb gegeten. 

Dit restaurant is eens maar nooit meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen